2010-06-07

Peaks of Otter

De senaste dagarna har jag haft mycket för mig så därför har jag inte uppdaterat så bra. Lilla familjen kom som sagt på tisdag och då blev det bara köttfärssås och spagetti middag hemma hos min bonusfamilj. På onsdag såg vi till att vara lite mer aktiva och hajkade tillsammans med Maya och hennes familj i bergen som ligger i närheten. Vi besteg den spetsiga toppen "peaks of otter". Mycket trevligt var det men varmt som en bastu och riktigt fuktigt!
På kvällen mötte vi upp med Maya igen och min bonusfamilj och såg på en baseballmatch. Det var en väldigt amerikansk upplevelse med corn dogs (varmkorv inbakad i majsbröd) och nationalsången för de började spela men jag fattar ju inte så väldigt mycket av reglerna och har ännu svårare att hänga med när de väl spelar. Hur som helst vann hemma laget och vädret var ganska skönt när solen svalnade av lite.

Frans Oskar på toppen av "Sharp top"
Jag och Maya på toppen av toppenHillcats in action
Jag och bo med Lagmaskoten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar